Stranica: 2/3.

Re: Nativna podrška za Direct3D 10/11 za Linux

PostPostano: 24 ruj 2010, 18:47
Postao/la Abzeenth
shrike je napisao/la:....pa će možda doći brdo korisnika na linux. To je jako loše.


Linux za sve, hm? :lol: kava

Re: Nativna podrška za Direct3D 10/11 za Linux

PostPostano: 24 ruj 2010, 19:01
Postao/la pootzko
:cigara meh, to se svi samo boje da ne bi slučajno prestali bit elita :komp

:snoozer:

Re: Nativna podrška za Direct3D 10/11 za Linux

PostPostano: 24 ruj 2010, 20:46
Postao/la Suko
Kad ja otvorim laptop onda mora biti:
Kako genijalno! Sto ti je to?
Onda ja kazem:
To ti Linux. (Onako znacajno kao nije za smrtnike)

Kako cu bez toga?

Re: Nativna podrška za Direct3D 10/11 za Linux

PostPostano: 24 ruj 2010, 20:53
Postao/la Abzeenth
Možeš probati s ovim :P

Re: Nativna podrška za Direct3D 10/11 za Linux

PostPostano: 24 ruj 2010, 21:02
Postao/la Suko
A fuj!
Ugly!
Tako bi ispao geek.
A ovako sam haxxor.

Re: Nativna podrška za Direct3D 10/11 za Linux

PostPostano: 01 lis 2010, 17:13
Postao/la Markec
Ma Microsoft će raditi neke male promjene koje će zagorčati portanje na linux. Rađe bih da ovi koji razvijaju OpenGL opet naprave nešto puno puno bolje od DirectX. Sječate se Seriusa sama, ma igra je bila odlična pogotovo zbog OpenGL-a, to je bila hrvatska igra, posle je Microsoft kupio to i sve je pokvario, igra je postala spora, nezanimliva bla bla.

Ljudi nisu virusi razlog zašto ste presli na linux, zapravo to je bio jedan od razloga, nego na linux smo prešli zbog opensource privlačnosti zar ne :misli
Ljudi pa na linux je teže napisati virus, zato jer postoje razne distribucije pa ako bude baš virusa nevjerujem da će shrike preči sa linuxa, možda će preči na gentoo ili neku distru koja je prekoplicirana za pokretanje nekog virusa.

Re: Nativna podrška za Direct3D 10/11 za Linux

PostPostano: 01 lis 2010, 17:19
Postao/la Grof
Markec je napisao/la:Ljudi nisu virusi razlog zašto ste presli na linux, zapravo to je bio jedan od razloga, nego na linux smo prešli zbog opensource privlačnosti zar ne :misli
Ljudi pa na linux je teže napisati virus, zato jer postoje razne distribucije pa ako bude baš virusa...


Markec! Volan ti bježi! :mrgreen:

Re: Nativna podrška za Direct3D 10/11 za Linux

PostPostano: 01 lis 2010, 21:11
Postao/la Markec
Grof je napisao/la:
Markec je napisao/la:Ljudi nisu virusi razlog zašto ste presli na linux, zapravo to je bio jedan od razloga, nego na linux smo prešli zbog opensource privlačnosti zar ne :misli
Ljudi pa na linux je teže napisati virus, zato jer postoje razne distribucije pa ako bude baš virusa...


Markec! Volan ti bježi! :mrgreen:

servo je :D
Ljudi bježanje od linuxa zbog virusa je nekako kukavički. Mislim dalinux može biti sigurniji nego windows, lakše se otkrivaju virusi.

Re: Nativna podrška za Direct3D 10/11 za Linux

PostPostano: 01 lis 2010, 21:29
Postao/la Grof
kaj ne vidiš da si otišel na sporednu cestu :?

Mi tu spikamo o Direct3D-u, virusi su davno oglodana tema 8-)

Re: Nativna podrška za Direct3D 10/11 za Linux

PostPostano: 02 lis 2010, 10:58
Postao/la DoDo
Ja osobno mislim da je dobra ideja portati Direct3D na linux i bio bih sretan kad bi tu podrsku dodali i komercijalni driveri (fglrx i nvidia-binary). Zasad to podrzavaju samo gallium3D open source driveri (koji jos ne dolaze s niti jednom distrom, nego ih treba sam kompajlirati - a top mogucnost im je glxgears :mrgreen: ).

  • Na taj nacin ce wine moci direktno pozivati Direct3D instrukcije win igara, umjesto da ih prije prevodi u opengl instrukcije --> brzi rad native windows igara pod wineom
  • Direct3D je puuno jednostavniji standard i manje ogranicavajuci standard od OpenGL-a kad su u pitanju igre (za neke druge stvari je openGL bolji, npr. za vizualizacije podataka itd.). Upravo zbog toga je lakse pisati drivere za Direct3D nego za OpenGL, a tvorci igara su se ionako vec prilagodili pisanju Direct3D koda jer zele da im igre budu cim brze - iako bi im s OpenGL-om bilo lakse dizajnirati engine igre, za istu razinu kvalitete grafike uvijek cete dobiti manju brzinu s openGL-om nego s direct3D-om.

Da malo poblize objasnim tocku 2: zamislite da zelite nacrtati kuglu. U direct3D-u bi dali zahtjev driveru da vam omoguci pristup grafickoj kartici. Zatim bi vi racunali gdje se sve trebaju tocke iscrtati i koje boje (npr. na CPU-u ili bolje pomocu shadera), te bi na kraju rekli Direct3D-u da na tim mjestima nacrta tocke.
U OpenGL bi driveru jednostavno rekli "tu mi nacrtaj kuglu" i to je to. Svu pamet dalje radi driver.

Iako je prethodni primjer malo prebanaliziran, docarava razlog zbog cega svi proizvodjaci grafickih kartica preferiraju pisanje direct3d drivera - naprosto im je to jednostavnije. S druge strane, proizvodjaci igara direct3D mogu bolje iskoristiti: ako napisu dobar engine, on moze biti brz, a ipak crtati lijepe scene, no moze biti spor i ruzan (to smo svi primijetili igrajuci razne igre). S openGL-om nemaju takvu slobodu skaliranja - sve opengl igre rade priblizno jednako brzo, a ta brzina ovisi o tome kolko dobar driver za grafiku imate.