Stranica: 4/25.

Re: Blender radovi

PostPostano: 15 lip 2013, 14:18
Postao/la Tomislav001
1 cilindar pa samo kloniro.mislim da to izgleda tako zbog odsjaja,donji dio je malo deblji ali poravnato je sa stoljnjakom.
render sam stavio na 1000 a pravilo se 10-15 min radio sam sa Cycles-om.al uglavnom nije loše za 1 put bez tutorijala

Re: Blender radovi

PostPostano: 15 lip 2013, 14:29
Postao/la blacx
:thmb-up Probaj na te cilindre još dodati Subdivision Surface modifier, 2-3 Subdivision-a.

Evo render na 300 i 1000 Sample-ova.
slika slika

Re: Blender radovi

PostPostano: 15 lip 2013, 17:38
Postao/la Tomislav001
To sam zaboravio stavit pface

evo za ono oko.znači ovaj ispupčeni dio treba biti proziran a sve ostalo bijelo da unutra mogu staviti šarenicu

slika

Re: Blender radovi

PostPostano: 15 lip 2013, 17:52
Postao/la blacx
Ideš u materijale tog objekta i dodaš novi klikom na + botun. Označiš taj novi materijal, klikneš new i nazoveš ga nekako. Odeš u Edit Mode (TAB) i označiš dio tog objekta kojem želiš pridati taj novi materijal (u tvom slučaju prozirnost, pretpostavljam Glass shader). U materijalima će ti se pojaviti 3 nova butona, jedan od njih Assign koji tebi treba. Klikni ga i taj dio objekta će imat taj drugi materijal.

Inače, prvi materijal se uvijek odnosi na cijeli objekt, osim ako je drugačije naznačeno (ako dodaš dodatne materijale za dijelove objekta).

Re: Blender radovi

PostPostano: 15 lip 2013, 20:26
Postao/la Tomislav001
evo oko je gotovo,samo što se leća nevidi
kad alfu stavim na više od 0 bude sivo nevidi se šarenica :(


slika

Re: Blender radovi

PostPostano: 15 lip 2013, 20:46
Postao/la blacx
Malo se igraj s opcijama, jesi probao Raytrace ili Z transparency? Probaj u Raytrace malo smanjiti Gloss.

Re: Blender radovi

PostPostano: 15 lip 2013, 21:36
Postao/la Tomislav001
Jel može bit da je fluid simulation pokidan???
Porbo sam napravit onu šalicu sa kavom sa tutorijala na youtube-u
i kad neki objekt stavim za domain on se pretvori u kocku tekućine a objekt koji bi trebo biti fluid samo stoji :hmm
i to bilo koji objekt koji stavim za domain ko kugla ili cilindar se pretvori u kocku tekućine :sokiran

Re: Blender radovi

PostPostano: 15 lip 2013, 21:50
Postao/la blacx
Tako treba biti, domain se pretvara u tekućinu, a objekt samo kaže kako će izgledati u početnom stanju :)
Kad napraviš simulaciju, taj objekt slobodno sakrij.

Re: Blender radovi

PostPostano: 15 lip 2013, 22:01
Postao/la Tomislav001
Cudno mi je nekako,al dobro tek sam poceo radit u njemu :)

Re: Blender radovi

PostPostano: 15 lip 2013, 22:22
Postao/la blacx
Tomislav001 je napisao/la:Cudno mi je nekako,al dobro tek sam poceo radit u njemu :)

Samo polako :thmb-up