Onda osnovni model Suzuki Vitare 4x4 (model GL AWD), jeftino održavanje (ima 1,6 atmo motor sa lancem za razvod ventila i servise svakih 20k km), gume 215x60r16 (koje su u prosjeku 300 kn jeftinije po komadu od onih u slijedećem paketu opreme koje su dimenzije 215x55r17) i jedino što zapravo fali tom autu je tempomat, ali za vožnju van ceste on ionako nije potreban.
Svaki auto troši više nego je propisao proizvođač, iako sama potrošnja najviše ovisi o vozaču i načinu vožnje... ja po Zg u idealnim uvijetima po gradu mogu voziti ispod 4 lit na 100 km, ali takva vožnja me ubija pa mi se potrošnja uglavnom kreće između 7 i 9 lit, je duplo ali je zato dijete u meni sretno
Tko ne vjeruje za ovih ispod 4
Niska potrošnja = je da je vožnja po zakonu i nije smetanje na cesti, ali su spaljeni živci
Ljetos do mora (na drugoj slici je prosječna brzina) = išlo se na more pa je većinu puta odradio tempomat, gušt u vožnji - koji gušt?
Dijete je sretno = hebeš potrošnju, gušt 100%
EDIT:
Gledao sam i ja S-crossa 1,4 AWD, ali nekako me srce ipak vuče ipak prema žutom Focusu ST (jbg, za RS-a nemam love )
Sada je: 18 tra 2024, 03:16.
Moderator/ica: Moderatori/ce
Ok, nakon uvoda koji govori kako sam oduševljen vozilicom, radi se o videu "Koenigsegg Agera RS (od 0 do 457 km/h)".
Osim što auto ide brutalno, obratite pažnju kojom lakoćom nastavlja ubrzavati nakon 300 km/h i onda kad nakon postignute top brzine počne usporavati i pomislite sad će stati, a kad ono još uvijek ide 200/km/h
https://www.youtube.com/watch?v=xj4gar5dKAU
Hm, možeš li podijeliti sa nama točno kako postigneš ovako nešto? Pri tome mislim na tu 4 L cifru tj tehniku vožnje.
Es gibt keinen Gott, kein Universum, keine menschliche Rasse, kein irdisches Leben, keinen Himmel, keine Hölle. Es ist alles ein Traum - ein grotesker und dummer Traum. Nichts existiert außer dir. Und du bist nur ein Gedanke - ein vagabundierender Gedanke, ein nutzloser Gedanke, ein heimatloser Gedanke, der verloren in der leeren Ewigkeit wandelt!
Dizelaša je relativno jednostavno navesti na nisku potrošnju. Samo mu ne dižeš đire i šta prije gledaš doći do (naj)višeg stupnja prijenosa. Dizelaši imaju maximalni okretni moment puno ranije od benzinaca pa uz niže okretaje i dosta kočenja motorom rezultat se itekako vidi.
Arch Linux Install Script (BIG update, BETA verzija)
I've seen some idiots back in my time, but you man... you're special!
Vl@do je napisao/la:Arch imaš upravo zato da uštediš na vremenu. Nemaš nikakvih problema s instalacijama, kompajliranjem i ostalim. Imaš jednostavno funkcionalan i stabilan, uvijek najsvježiji OS, a osim toga je sexy i cool do neba.
I've seen some idiots back in my time, but you man... you're special!
Cooleech je napisao/la:Dizelaša je relativno jednostavno navesti na nisku potrošnju. Samo mu ne dižeš đire i šta prije gledaš doći do (naj)višeg stupnja prijenosa. Dizelaši imaju maximalni okretni moment puno ranije od benzinaca pa uz niže okretaje i dosta kočenja motorom rezultat se itekako vidi.
A na benzincima?
Es gibt keinen Gott, kein Universum, keine menschliche Rasse, kein irdisches Leben, keinen Himmel, keine Hölle. Es ist alles ein Traum - ein grotesker und dummer Traum. Nichts existiert außer dir. Und du bist nur ein Gedanke - ein vagabundierender Gedanke, ein nutzloser Gedanke, ein heimatloser Gedanke, der verloren in der leeren Ewigkeit wandelt!
U principu kod benzinaca je slično, samo što moraš ići u malo više đire i što prije do najvećeg stupnja prijenosa. Kočenje motorom jako poželjno.
Arch Linux Install Script (BIG update, BETA verzija)
I've seen some idiots back in my time, but you man... you're special!
Vl@do je napisao/la:Arch imaš upravo zato da uštediš na vremenu. Nemaš nikakvih problema s instalacijama, kompajliranjem i ostalim. Imaš jednostavno funkcionalan i stabilan, uvijek najsvježiji OS, a osim toga je sexy i cool do neba.
I've seen some idiots back in my time, but you man... you're special!
Koristiti tempomat kad god možeš jer nema vozača sa tako osjetljivom nogom kako elektronika može fino regulirati dodavanje ili oduzimanje gasa (ovo na slici je Aleja Bologne prema gradu, odnosno u smjeru istoka u četvrtoj brzini) i aktivno pratiti promet oko sebe... i najbitnije, nikad ne izbacivati mjenjač iz brzine pa voziti da auto ide inercijom iako mnogi misle da tako treba u štedljivoj vožnji, to je krivo.
Probao tempomat, ali nije mi baš prirodno. Prvi put sam testirao te nove điđe miđe na autoputu. Malo me štrecnulo kada sam oduzeo gas, a on i dalje pići 135. Mislim da to najviše koriste kamionđije na dulje ture. Samo je problem kada sa razlikom od 2 km/h idu preticati jedan drugoga.
Veća fora mi je ono limitiranje brzine. Tu ne možeš pogriješiti. Koliko god stišćeš papučicu gasa, pametni ti auto ne prelazi ograničenje.
Veća fora mi je ono limitiranje brzine. Tu ne možeš pogriješiti. Koliko god stišćeš papučicu gasa, pametni ti auto ne prelazi ograničenje.
Moj pogled na sve to.
Glavna snaga GNU/Linuxa nije besplatnost, nego SLOBODA.
http://wiki.open.hr/wiki/Linux_CLI_naredbe
Glavna snaga GNU/Linuxa nije besplatnost, nego SLOBODA.
http://wiki.open.hr/wiki/Linux_CLI_naredbe
Pa ako si uključio tempomat pri 135, on će ti održavati 135... to mu i je funkcija
Što se pak tiče korištenja tempomata možeš ga koristiti uvijek.... još ako je adaptivni to je milina
Što se pak tiče korištenja tempomata možeš ga koristiti uvijek.... još ako je adaptivni to je milina
Tempomat je dobar za autocestu, ne baš za grad. Čak i na autocesti mu imam zamjerki, primjerice kad vozilo ide nizbrdo. Imam osjećaj da tada koristi i kočnicu što mi je glupo jer potrošnja zapravo ne pada kao kad pustiš gas. Samo iz ovog razloga tempomat gasim pauziram kad idem nizbrdo.
Arch Linux Install Script (BIG update, BETA verzija)
I've seen some idiots back in my time, but you man... you're special!
Vl@do je napisao/la:Arch imaš upravo zato da uštediš na vremenu. Nemaš nikakvih problema s instalacijama, kompajliranjem i ostalim. Imaš jednostavno funkcionalan i stabilan, uvijek najsvježiji OS, a osim toga je sexy i cool do neba.
I've seen some idiots back in my time, but you man... you're special!
Na mreži
Trenutno korisnika/ca: / i 12 gostiju.