Sada je: 26 tra 2024, 13:58.
Razne diskusije nevezane za Linux.

Moderator/ica: Moderatori/ce

Ovo sa inercijom sam i ja radio dok sam vozio prije pface
Es gibt keinen Gott, kein Universum, keine menschliche Rasse, kein irdisches Leben, keinen Himmel, keine Hölle. Es ist alles ein Traum - ein grotesker und dummer Traum. Nichts existiert außer dir. Und du bist nur ein Gedanke - ein vagabundierender Gedanke, ein nutzloser Gedanke, ein heimatloser Gedanke, der verloren in der leeren Ewigkeit wandelt!
Avatar
Moderator
Postovi: 10322
Moderator
Postovi: 10322
Pridružen/a: 07 pro 2007, 18:07
Podijelio/la zahvalu: 181 puta
Primio/la zahvalu: 313 puta
Spol: Y
OS: utuntu 19.10
Da dodam vezano za tempomat. Za idealnu kombinaciju je potreban i automatski mjenjač.
Uzbrdice i to.

Ili uzmeš električara. Mislim auto. Teslu ili slično. Volio bih da to zaživi za mojeg vozačkog vijeka.
Pogledao sam ovo jučer, osim što mi je gadan i pust iznutra, rado bih ga posjedovao:
Where there is a gui there's a way.
Avatar
Postovi: 2322
Postovi: 2322
Pridružen/a: 08 ožu 2010, 20:26
Lokacija: JustPine
Podijelio/la zahvalu: 56 puta
Primio/la zahvalu: 64 puta
Spol: M
OS: CimetMint 18.1
Fugu je napisao/la:Da dodam vezano za tempomat. Za idealnu kombinaciju je potreban i automatski mjenjač.
Uzbrdice i to.

Pa za dizel i ne, za benzince možda, ali danas je to manje izraženo. Danas su auti većinom opremljeni TD i TB motorima koji imaju dovoljno velik moment pa isključuju potrebu spuštanja brzine jednu ili dvije niže pred uzbrdicom.
Za adaptivni tempomat je nužan automatski mjenjač ako misliš pustiti auto da vozi sam.
[+ Prikaži] Klik
ThinkPad T14s Gen. 1
AMD Ryzen 7 PRO 4750U
16 GB DDR4-3200
Samsung SSD 970 EVO Plus 2TB
14" FHD IPS (Innolux N140HCG-GQ2)
WiFi Intel® Wi-Fi® 6 AX200
OS: Debian 6 Cinnamon
Slika: dio kolekcije

***

ZEN
"Charlie. What are you thinking?"
"I'm thinking about what I want and what I need."
"What do you want?"
"I want a peaceful soul."
"And what do you need?"
"I need a bigger gun."
Avatar
Site Admin
Postovi: 11350
Site Admin
Postovi: 11350
Pridružen/a: 01 kol 2012, 12:39
Podijelio/la zahvalu: 662 puta
Primio/la zahvalu: 1018 puta
Spol: M
OS: LinuxMint Cinnamon
Na sadašnjim autima nemam tempomata, prije sam imao i moram reći da me nije baš previše pogodio izostanak istog. Koristio sam ga redovito, ali baš da mi fali, ne.
Ak ga dobiš u paketu, dobro je došao, ak ne, ima važnijih doplata.
Where there is a gui there's a way.
Avatar
Postovi: 2322
Postovi: 2322
Pridružen/a: 08 ožu 2010, 20:26
Lokacija: JustPine
Podijelio/la zahvalu: 56 puta
Primio/la zahvalu: 64 puta
Spol: M
OS: CimetMint 18.1
Ne znam što je tebi ili bilo kome drugome od opreme u autu bitno, ali moj top pet su:
- automatska klima
- tempomat (po mogućnosti adaptivni)
- kvalitetna svjetla (kratka)
- kočnice iako možda ne spada pod opremu, mogu se naručiti bolje kočnice
- retrovizori - svi samozatamljujući, vanjski grijani i el. preklopivi
[+ Prikaži] Klik
ThinkPad T14s Gen. 1
AMD Ryzen 7 PRO 4750U
16 GB DDR4-3200
Samsung SSD 970 EVO Plus 2TB
14" FHD IPS (Innolux N140HCG-GQ2)
WiFi Intel® Wi-Fi® 6 AX200
OS: Debian 6 Cinnamon
Slika: dio kolekcije

***

ZEN
"Charlie. What are you thinking?"
"I'm thinking about what I want and what I need."
"What do you want?"
"I want a peaceful soul."
"And what do you need?"
"I need a bigger gun."
Avatar
Site Admin
Postovi: 11350
Site Admin
Postovi: 11350
Pridružen/a: 01 kol 2012, 12:39
Podijelio/la zahvalu: 662 puta
Primio/la zahvalu: 1018 puta
Spol: M
OS: LinuxMint Cinnamon
Baš sam se pitao kakav je to adaptivni tempomat, sad mi je jasno zahvaljujući tvom komentaru, bertone. Mogu samo reći jedno; autu koje ima više od 130 KS i vozi u najvišem stupnju prijenosa brže od 100 km/h nikakva adaptacija ne treba. :-D
Arch Linux Install Script (BIG update, BETA verzija)
Vl@do je napisao/la:Arch imaš upravo zato da uštediš na vremenu. Nemaš nikakvih problema s instalacijama, kompajliranjem i ostalim. Imaš jednostavno funkcionalan i stabilan, uvijek najsvježiji OS, a osim toga je sexy i cool do neba.

I've seen some idiots back in my time, but you man... you're special!
Avatar
Moderator
Postovi: 6761
Moderator
Postovi: 6761
Pridružen/a: 13 stu 2010, 21:12
Lokacija: /hrvatska/solin/.../4
Podijelio/la zahvalu: 353 puta
Primio/la zahvalu: 416 puta
Spol: M
OS: Arch Linux KDE
Pa za 100 km/h to je dosta i 30 KS :-D
[+ Prikaži] Klik
ThinkPad T14s Gen. 1
AMD Ryzen 7 PRO 4750U
16 GB DDR4-3200
Samsung SSD 970 EVO Plus 2TB
14" FHD IPS (Innolux N140HCG-GQ2)
WiFi Intel® Wi-Fi® 6 AX200
OS: Debian 6 Cinnamon
Slika: dio kolekcije

***

ZEN
"Charlie. What are you thinking?"
"I'm thinking about what I want and what I need."
"What do you want?"
"I want a peaceful soul."
"And what do you need?"
"I need a bigger gun."
Avatar
Site Admin
Postovi: 11350
Site Admin
Postovi: 11350
Pridružen/a: 01 kol 2012, 12:39
Podijelio/la zahvalu: 662 puta
Primio/la zahvalu: 1018 puta
Spol: M
OS: LinuxMint Cinnamon
bertone je napisao/la:Ne znam što je tebi ili bilo kome drugome od opreme u autu bitno, ali moj top pet su:
- automatska klima
- tempomat (po mogućnosti adaptivni)
- kvalitetna svjetla (kratka)
- kočnice iako možda ne spada pod opremu, mogu se naručiti bolje kočnice
- retrovizori - svi samozatamljujući, vanjski grijani i el. preklopivi


Mogli bi u beskonačnost nabrajati, sto je stvari važno, sto ih je zgodno imati, puno je osobnih preferenci...
Sjedala npr, mogu značiti razliku između prekrasnog 1k km puta i žive muke.
Na manjem autu, recimo, nemam odmorište za lijevu nogu, ergonomska katastrofa, puno veći fail no što izgleda.
Na većem je to savršeno pa niti ne razmišljaš o tako jednostavnoj stvari.
Itd.

Eventualnih top 5:
- esp i srodne điđemiđe koje te čuvaju da se ne rastaneš od ceste, para ili života,
- bezbroj zračnih jastuka koji te čuvaju ak preteraš s ovim iz reda iznad,
- ksenon, kad se navikneš, nema nazad,
- automatska i dobro dimenzionirana klima, moja je malo poddimenzionirana :place
- tvornički zatamnjena atermička stakla i grijano prednje

Najbolje bi bilo imat dovoljno para za sve moguće opcije i svakie tri godine novo.
A ovako su moja oba napunila desetljeće prije par dana.
Naslijednici nisu na vidiku.
Ah.
Where there is a gui there's a way.
Avatar
Postovi: 2322
Postovi: 2322
Pridružen/a: 08 ožu 2010, 20:26
Lokacija: JustPine
Podijelio/la zahvalu: 56 puta
Primio/la zahvalu: 64 puta
Spol: M
OS: CimetMint 18.1
shrike je napisao/la:Ovo sa inercijom sam i ja radio dok sam vozio prije pface

Uh, vožnja u leru je jako loša navika. Odričeš se dijela upravljanja koje ti može zatrebati u svakom trenutku, auto je nestabilan, pumpe za vodu i ulje rade presporo zbog malog broja okretaja - slabije hlađenje i podmazivanje, na nizbrdici trošiš kočnice umjesto kočenja motorom. U stvari, kad jednom dostigneš određenu brzinu i tako više ne stišćeš puno gasa u odgovarajućem stupnju. Također, inercija putem transmisije drži da broj okretaja ne padne tako naglo i ne traži dodatno gorivo da održava motor da ne crkne (kao što mora u leru). Tako da potrošnja inercijom u leru nije toliko manja kako izgleda a odričeš se praktički svega dobrog.
Avatar
Postovi: 1907
Postovi: 1907
Pridružen/a: 16 tra 2011, 08:34
Lokacija: i grupa Film
Podijelio/la zahvalu: 45 puta
Primio/la zahvalu: 342 puta
Spol: M
OS: Mint 10 LXDE itd...
jurastublic je napisao/la:slabije hlađenje i podmazivanje

Ne bih se složio, jer motor u praznom hodu proizvodi manju temp nego na povišenim obrtajima. Ipak, temp motora je regulisana termostatom pa se to i ne može primjetiti osim ako je termostat pokvaren (ostao u otvorenom položaju) ili nije dostigao radnu temp.

Podmazivanje je kako i treba kad je u leru, jedina (pozitivna) razlika je ako je prisutan hladnjak ulja.

Za gorivo nisam siguran, osim što ima frešak zrak u leru pri kretanju (ako i to ima..., ili mu vrući šporak zrak...), a za kočenje se slažem još ako su puni diskovi.

Da ne nabrajam. :hihi
Avatar
Postovi: 1799
Postovi: 1799
Pridružen/a: 15 sij 2014, 09:37
Lokacija: Zaljev svetaca
Podijelio/la zahvalu: 69 puta
Primio/la zahvalu: 177 puta
Spol:
OS: Leap 15.1 / Hera 5.1

Na mreži
Trenutno korisnika/ca: / i 6 gostiju.