Sada je: 26 tra 2024, 13:58.
Moderator/ica: Moderatori/ce
Ovo sa inercijom sam i ja radio dok sam vozio prije
Es gibt keinen Gott, kein Universum, keine menschliche Rasse, kein irdisches Leben, keinen Himmel, keine Hölle. Es ist alles ein Traum - ein grotesker und dummer Traum. Nichts existiert außer dir. Und du bist nur ein Gedanke - ein vagabundierender Gedanke, ein nutzloser Gedanke, ein heimatloser Gedanke, der verloren in der leeren Ewigkeit wandelt!
Da dodam vezano za tempomat. Za idealnu kombinaciju je potreban i automatski mjenjač.
Uzbrdice i to.
Ili uzmeš električara. Mislim auto. Teslu ili slično. Volio bih da to zaživi za mojeg vozačkog vijeka.
Pogledao sam ovo jučer, osim što mi je gadan i pust iznutra, rado bih ga posjedovao:
Uzbrdice i to.
Ili uzmeš električara. Mislim auto. Teslu ili slično. Volio bih da to zaživi za mojeg vozačkog vijeka.
Pogledao sam ovo jučer, osim što mi je gadan i pust iznutra, rado bih ga posjedovao:
Where there is a gui there's a way.
Fugu je napisao/la:Da dodam vezano za tempomat. Za idealnu kombinaciju je potreban i automatski mjenjač.
Uzbrdice i to.
Pa za dizel i ne, za benzince možda, ali danas je to manje izraženo. Danas su auti većinom opremljeni TD i TB motorima koji imaju dovoljno velik moment pa isključuju potrebu spuštanja brzine jednu ili dvije niže pred uzbrdicom.
Za adaptivni tempomat je nužan automatski mjenjač ako misliš pustiti auto da vozi sam.
Na sadašnjim autima nemam tempomata, prije sam imao i moram reći da me nije baš previše pogodio izostanak istog. Koristio sam ga redovito, ali baš da mi fali, ne.
Ak ga dobiš u paketu, dobro je došao, ak ne, ima važnijih doplata.
Ak ga dobiš u paketu, dobro je došao, ak ne, ima važnijih doplata.
Where there is a gui there's a way.
Ne znam što je tebi ili bilo kome drugome od opreme u autu bitno, ali moj top pet su:
- automatska klima
- tempomat (po mogućnosti adaptivni)
- kvalitetna svjetla (kratka)
- kočnice iako možda ne spada pod opremu, mogu se naručiti bolje kočnice
- retrovizori - svi samozatamljujući, vanjski grijani i el. preklopivi
- automatska klima
- tempomat (po mogućnosti adaptivni)
- kvalitetna svjetla (kratka)
- kočnice iako možda ne spada pod opremu, mogu se naručiti bolje kočnice
- retrovizori - svi samozatamljujući, vanjski grijani i el. preklopivi
Baš sam se pitao kakav je to adaptivni tempomat, sad mi je jasno zahvaljujući tvom komentaru, bertone. Mogu samo reći jedno; autu koje ima više od 130 KS i vozi u najvišem stupnju prijenosa brže od 100 km/h nikakva adaptacija ne treba.
Arch Linux Install Script (BIG update, BETA verzija)
I've seen some idiots back in my time, but you man... you're special!
Vl@do je napisao/la:Arch imaš upravo zato da uštediš na vremenu. Nemaš nikakvih problema s instalacijama, kompajliranjem i ostalim. Imaš jednostavno funkcionalan i stabilan, uvijek najsvježiji OS, a osim toga je sexy i cool do neba.
I've seen some idiots back in my time, but you man... you're special!
Pa za 100 km/h to je dosta i 30 KS
bertone je napisao/la:Ne znam što je tebi ili bilo kome drugome od opreme u autu bitno, ali moj top pet su:
- automatska klima
- tempomat (po mogućnosti adaptivni)
- kvalitetna svjetla (kratka)
- kočnice iako možda ne spada pod opremu, mogu se naručiti bolje kočnice
- retrovizori - svi samozatamljujući, vanjski grijani i el. preklopivi
Mogli bi u beskonačnost nabrajati, sto je stvari važno, sto ih je zgodno imati, puno je osobnih preferenci...
Sjedala npr, mogu značiti razliku između prekrasnog 1k km puta i žive muke.
Na manjem autu, recimo, nemam odmorište za lijevu nogu, ergonomska katastrofa, puno veći fail no što izgleda.
Na većem je to savršeno pa niti ne razmišljaš o tako jednostavnoj stvari.
Itd.
Eventualnih top 5:
- esp i srodne điđemiđe koje te čuvaju da se ne rastaneš od ceste, para ili života,
- bezbroj zračnih jastuka koji te čuvaju ak preteraš s ovim iz reda iznad,
- ksenon, kad se navikneš, nema nazad,
- automatska i dobro dimenzionirana klima, moja je malo poddimenzionirana
- tvornički zatamnjena atermička stakla i grijano prednje
Najbolje bi bilo imat dovoljno para za sve moguće opcije i svakie tri godine novo.
A ovako su moja oba napunila desetljeće prije par dana.
Naslijednici nisu na vidiku.
Ah.
Where there is a gui there's a way.
shrike je napisao/la:Ovo sa inercijom sam i ja radio dok sam vozio prije
Uh, vožnja u leru je jako loša navika. Odričeš se dijela upravljanja koje ti može zatrebati u svakom trenutku, auto je nestabilan, pumpe za vodu i ulje rade presporo zbog malog broja okretaja - slabije hlađenje i podmazivanje, na nizbrdici trošiš kočnice umjesto kočenja motorom. U stvari, kad jednom dostigneš određenu brzinu i tako više ne stišćeš puno gasa u odgovarajućem stupnju. Također, inercija putem transmisije drži da broj okretaja ne padne tako naglo i ne traži dodatno gorivo da održava motor da ne crkne (kao što mora u leru). Tako da potrošnja inercijom u leru nije toliko manja kako izgleda a odričeš se praktički svega dobrog.
jurastublic je napisao/la:slabije hlađenje i podmazivanje
Ne bih se složio, jer motor u praznom hodu proizvodi manju temp nego na povišenim obrtajima. Ipak, temp motora je regulisana termostatom pa se to i ne može primjetiti osim ako je termostat pokvaren (ostao u otvorenom položaju) ili nije dostigao radnu temp.
Podmazivanje je kako i treba kad je u leru, jedina (pozitivna) razlika je ako je prisutan hladnjak ulja.
Za gorivo nisam siguran, osim što ima frešak zrak u leru pri kretanju (ako i to ima..., ili mu vrući šporak zrak...), a za kočenje se slažem još ako su puni diskovi.
Da ne nabrajam.
Na mreži
Trenutno korisnika/ca: / i 6 gostiju.