Sada je: 29 ožu 2024, 16:57.
Moderator/ica: Moderatori/ce
D16AA motor je zajednički u oba, druge opcije su različite. Ne znam koje su razlike između Vitarinog M16A (jel bolji od AK47? ) te sx4 K10C i K14C. ovo kaj vidim po netu je da su to u biti 2 opako slična auta i da je više manje stvar osobnih preferensi nekakvih.
Es gibt keinen Gott, kein Universum, keine menschliche Rasse, kein irdisches Leben, keinen Himmel, keine Hölle. Es ist alles ein Traum - ein grotesker und dummer Traum. Nichts existiert außer dir. Und du bist nur ein Gedanke - ein vagabundierender Gedanke, ein nutzloser Gedanke, ein heimatloser Gedanke, der verloren in der leeren Ewigkeit wandelt!
S-Cross nema više stari 1.6 atmo motor (M16A) koji za razvod koristi lanac, s druge strane Vitara još nema K10C motor (vjerojatno dolazi sa redizajnom)... i da, oba su slična, ali i različita u načinu korištenja, S-Cross je bolji za cestu, a Vitara za makadam i lakše terene bez ikakve ceste.
Moja preporuka je išla iz aspekta korištenja i održavanja auta, M16A je jeftin za održavanje. Osim toga, vozio sam oba i u Vitari bolje sjedim, dok je S-Cross startniji i ima mrvu udobniji ovjes (duži međuosovinski razmak).
Moja preporuka je išla iz aspekta korištenja i održavanja auta, M16A je jeftin za održavanje. Osim toga, vozio sam oba i u Vitari bolje sjedim, dok je S-Cross startniji i ima mrvu udobniji ovjes (duži međuosovinski razmak).
E, kaj mislite o novoj daciji logan mcv? Meni ovak djeluje sasvim ok auto, sa full opremom dizel 100k kuna, djeluje sasvim ok. Renault dijelovi, potrošnja ok,... znam, sada će bertone i vl@do reći da jebla me dacia ali ovak, za istu stvar kod većine drugih bi ohoho više platio.
Es gibt keinen Gott, kein Universum, keine menschliche Rasse, kein irdisches Leben, keinen Himmel, keine Hölle. Es ist alles ein Traum - ein grotesker und dummer Traum. Nichts existiert außer dir. Und du bist nur ein Gedanke - ein vagabundierender Gedanke, ein nutzloser Gedanke, ein heimatloser Gedanke, der verloren in der leeren Ewigkeit wandelt!
@shrike, znaš što te sad ide
shrike je napisao/la:E, kaj mislite o novoj daciji logan mcv? Meni ovak djeluje sasvim ok auto, sa full opremom dizel 100k kuna, djeluje sasvim ok. Renault dijelovi, potrošnja ok,... znam, sada će bertone i vl@do reći da jebla me dacia ali ovak, za istu stvar kod većine drugih bi ohoho više platio.
Nisam stručnjak, ali nikad ništa dobro nisam čuo za Daciu. Navesti ću par mana za koje sam čuo i ide u korist niskoj cijeni. Katastrofa od zvučne izolacije. Možda ti ne igra ulogu ali moja xsara ima manji problem s izolacijom od Dacie pa me ubija na autoputu ili pri većoj brzini, ni glazba ne pomaže. (Xsara je u svoje vrijeme bila super povoljna)
Izbjegavaj i Francuze, naveo si da su dijelovi od Renaulta. Imaju čudan fetiš da kompliciraju s mehanikom, šarafima i ništa nije pristupačno za izmijeniti. Na Citroenu je muka za promijeniti običnu žarulju, čak i s tankom rukicom, a ne nešto drugo.
Kod tih best buy-najjeftinijih automobila izrada, upravljanje i kvaliteta su katastrofa. Imao sam priliku voziti Citroen Nemo, kao jeftino dostavno vozilo ispada katastofa. Po snijegu i ledu se ne smije voziti, zadnji kraj je prelagan i stalno pleše (a da vozim vreću cementa iza nije prikladno uz ostali teret). Vjetar ga ljulja. Isto izolacija nikakva, držanje na cesti užas. Isto tako jeftin Citroen C3 ima loše držanje na cesti osjetiš svaku rupu, dok veća sestra Xsara je puno udobnija.
Pri većim brzinama je teško održavati na cesti jeftin auto (ma da je to možda i plus, nema velikih brzina). Kolega mi se "usrao od straha kada sam ga u Xsari vozio 150km/h, dok je prije toga bio vožen u starom Mercedesu "okonji" 170km/h i uživao je.
Da nije sve tako sivo, ako se održava jeftin auto dobro služi. Xsara 2002g. još postiže max. brzinu kao nova 174km/h, sve na njoj neophodno za vožnju je ispravno. Jedino sitnice otkazuju ipak ima dobrih godina.
Isto tako Francuzi su vrlo otporni na hrđu, tu im dajem veliki plus. Limarija na Xsari nevjerojatno dobro izgleda.
Tko živi u nadi umire u gov....
shrike je napisao/la:E, kaj mislite o novoj daciji logan mcv? Meni ovak djeluje sasvim ok auto, sa full opremom dizel 100k kuna, djeluje sasvim ok. Renault dijelovi, potrošnja ok,... znam, sada će bertone i vl@do reći da jebla me dacia ali ovak, za istu stvar kod većine drugih bi ohoho više platio.
Slučajno me zapalo da sam nedavno provozao daciu logan od kolege i mogu reći da je osjećaj otprilike kao da voziš jugića - pogotovo me mjenjač na njega podsjeća.
jurastublic je napisao/la:shrike je napisao/la:E, kaj mislite o novoj daciji logan mcv? Meni ovak djeluje sasvim ok auto, sa full opremom dizel 100k kuna, djeluje sasvim ok. Renault dijelovi, potrošnja ok,... znam, sada će bertone i vl@do reći da jebla me dacia ali ovak, za istu stvar kod većine drugih bi ohoho više platio.
Slučajno me zapalo da sam nedavno provozao daciu logan od kolege i mogu reći da je osjećaj otprilike kao da voziš jugića - pogotovo me mjenjač na njega podsjeća.
Da, i mjenjač na Citroenima je loš, barem za niže klase auta. Imaju dvije cake kako da ubaciš u rikverc, inače ne možež na Xsari i na C3. Moraš pustiti kvačilo i opet stisnuti, ako ne pali onda ubaciš u prvu, pa iz prve uvijek hoće u rikverc
Opet ne znam za Renault ali to je skoro isto kao Citroen.
Tko živi u nadi umire u gov....
Francuzi općenito štede na sajlama mjenjača... što je najgore znaju za to i boli ih kuka
Jeremija je napisao/la:Izbjegavaj i Francuze, naveo si da su dijelovi od Renaulta. Imaju čudan fetiš da kompliciraju s mehanikom, šarafima i ništa nije pristupačno za izmijeniti. Na Citroenu je muka za promijeniti običnu žarulju, čak i s tankom rukicom, a ne nešto drugo.
To zavisi od modela do modela. Ja na mojoj 307-ici promenim bez problema, a drug recimo na svojoj staroj astri ne može dok ne skine par delova. Meni su dizne pristupačne za par minuta, a recimo na a klasi treba šarafati sat vremena. To su samo u našem regiinu francuzi na lošem glasu. A i drže cenu sada.
Što se tiče pitanja za daciu logan, recimo osnovna oprema kod nje i kod ostalih marki su nebo i zemlja. Mislim da čak ni board kompjuter nije u osnovnoj opremi ako se ne varam. A kada ubaciš u nju opreme da liči na nešto, dobiješ cenu kao recimo za novu astru u osnovnoj opremi. Plus te najniže cene su za 1.0 motore velike konjaže za tu malu zapreminu, jer se ubacuju neke dodatne turbine, a to je upitno kako će raditi kada pređe 100, 200k kilometara. Tako da je preporuka uzeti neki iole normalan motor, a to opet diže cenu.
Na mreži
Trenutno korisnika/ca: / i 6 gostiju.