Valvetu bi trenutno OpenGL trebao biti bitniji, jer od Vulkana neće biti još ništa sljedećih godinu dana, možda i duže; iako je Valve pogurao Steam na Linux, unaprijedio kernel input stack, te natjerao Nvidiu i Intel da još više poboljšaju drivere AMD je i dalje ostao somnolentan. Gameri ne koriste PC samo za igranje, već i za druge stvari, neke od tih stvari koriste OGL; pa ako Valve želi baš da uloži u platformu morati će pogurati Vulkan na svim frontovima, to je mogao učiniti i sa OGL, ali nije, tako da ne treba očekivati da će to uraditi s Vulkanom. Što znači da će se situacija razvijati par godina, a ne na brzinu. To je pogled iz smjera PC korisnika, Steambox je druga priča u kojoj ima smisla forsirati Vulkan samo za gaming, u neki veliki uspjeh Steamboxa sumnjam jer su Xbox i PS uspješni zbog posve drugih razloga, a zajedno imaju i do 3-4 puta više korisnika nego Steam. Isto tako dolazi Wayland, neki od Wayland developera rade Intelove Vulkan drivere, tako da Valve pod hitno mora izdati bolji klijent i za X i za Wayland, izdati x64 only klijent te dovesti u red nekvalitetne i inferiorne portove. Zbog bugova u Steamu, povlačenja x86_32 depova i lošijih performansi uz lošiju kvalitetu slike sam i obrisao Steam na Linux mašini.
Ono što bi bilo zanimljivo je podrška za Vulkan u DEovima, iako je Vulkan overkill, mislim da nam je overkill trenutno potreban (WM i rendering je CPU cappan proces), a bio bi i dobar temelj za budućnost, da se kaos od OGL više nikad ne desi, iz KDEa su izjavili da ništa neće biti od toga:
https://blog.martin-graesslin.com/blog/ ... n-in-kwin/Nisam nailazio na neke vijesti o podršci Vulkana u profesionalnom softwareu (CAD, modeliranje itd.), ako netko na nešto naiđe neka objavi; taj bi segment trebao biti puno bitniji za kvalitetu drivere i budućnost FLOSSa.