hmmm.. i ne smeta ti kaj ti tablet bude pokrio 1/4 vidnog polja (dolje desno i sredina) prema naprijed?
ne znam, nije mi prirodan položaj i zaklanja puno, no opet, to je monovolumen pa se sjedi više..
.. možda ti je najbolje nabaviti neke ovakve veće držače kablova, malo preraditi/proširiti i to je to.. i da, ovi nosači za tablete/telefone su bezobrazno skupi
Sada je: 16 svi 2024, 13:36.
Moderator/ica: Moderatori/ce
17 post(ov)a
•
Stranica: 2/2. • 1, 2
to zauzima dosta prostora, a moj predlog bi bio postaviti ga kod A stuba (s lijeve strane), napraviti nosač od plastike, presvući ga sa eko kožom i učvrstiti, a po izlasku iz auta tablet u ruke
Ma da. Zauzima prostora, ali! Naime, uzmite u obzir ovo. Moja visina je 197 cm tako da je moja "točka gledišta" malo višlja te mi ta veličina LCD-a nije niti smetala (dakle, vidi se iz prijašnjih postova da je prije bila 7" navigacija). I da, kao što i rekoh, imaju originalni nosac, a cijena je prava sitnica, nekih 35 £, pa ti vidi . Iskreno, meni se inače najzgosnije kako su to riješili u volvu, no, kada GPS lagano "izroni" iz armature . To mi je pametnije riješenje nego kada se stavi među audio skalameriju. Čak i kada tvornički ugrade GPS u most od armature. Zašto? Meni osobno je uvijek bitnije da kada voziš ne skrećeš pogled s ceste, a upravo to se postiže s činom stavljanja GPS-a negdje na vjetronransko staklo ili povrh armature. No naprotiv, kada je navigacija negdje u frontalnom dijelu armature, odmah moraš skidati pogled s ceste da bi vidjeo stanje na GPS-u. Naravno, sve će ovo pasti u vodu kada zaživi HUD . Biti će ko na lovcima . Čujemo se!
Jehonan
Jehonan
A čuj.. navigacija je mrak.. pogotovo u HR, tu ni HUD ne pomaže, samo kristalna kugla
Evo baš jutros idem na posao Selskom i prilazim Ilici (moram skrenuti lijevo) i u trenutku kad sam cca 70 metara od križanja pali mi se dodatna strelica na semaforu za skretanje u lijevo (traje 4-5 sekundi nakon čega dolazi crveno).. izbor je maknuti nogu s gasa i dokotrljati se do semafora i sačekati 2-3 minute ili po gasu, naglo usporiti pa po gasu.. to i napravim (iako nikome tko svakodnevno tuda ne vozi to ne preporučujem jer je prvih 15-20 metara asfalta u Ilici čudnog sastava pa se budete izvrtili ako žešće uđete) i taman kad se strelica ugasila, krajičkom oka vidim da na Ilici desno od mene uopće više nema asfalta .. jbg, rođe unutar 24 sata maknuli asfalt, a postavljena privremena signalizacija te obavjesti da su radovi u tijeku tek kad si upao u rupu 15-20 cm dubine (ili ispod razine dijela asfalta koji je ostao)
.. i kaj bi tu napravila navigacija da se recimo smije skrenuti desno? .. ništa, osim kaj bi neki amaterski video uradak završio na Yu-Bi-Tou
Ili druga anegdota, vozim prije par mjeseci po brdovitom dijelu Zagreba cestiom kojom sam do tada vozio barem 10-15 puta, kad odjednom moram kočiti jer je neki rođo počeo graditi kuću nasred ceste .. kasnije sam se raspitao i saznao da je ta cesta (iako je bila uredno asfaltirana i iscrtana) bila napravljena preko privatne parcele i da je vlasnik parcele jednog dana odlučio sazidati urbanu vilu.. a jbg, navigacija to ne zna
Sry na malo off topica, ali to su samo dvije priče iz Hrvatske
Evo baš jutros idem na posao Selskom i prilazim Ilici (moram skrenuti lijevo) i u trenutku kad sam cca 70 metara od križanja pali mi se dodatna strelica na semaforu za skretanje u lijevo (traje 4-5 sekundi nakon čega dolazi crveno).. izbor je maknuti nogu s gasa i dokotrljati se do semafora i sačekati 2-3 minute ili po gasu, naglo usporiti pa po gasu.. to i napravim (iako nikome tko svakodnevno tuda ne vozi to ne preporučujem jer je prvih 15-20 metara asfalta u Ilici čudnog sastava pa se budete izvrtili ako žešće uđete) i taman kad se strelica ugasila, krajičkom oka vidim da na Ilici desno od mene uopće više nema asfalta .. jbg, rođe unutar 24 sata maknuli asfalt, a postavljena privremena signalizacija te obavjesti da su radovi u tijeku tek kad si upao u rupu 15-20 cm dubine (ili ispod razine dijela asfalta koji je ostao)
.. i kaj bi tu napravila navigacija da se recimo smije skrenuti desno? .. ništa, osim kaj bi neki amaterski video uradak završio na Yu-Bi-Tou
Ili druga anegdota, vozim prije par mjeseci po brdovitom dijelu Zagreba cestiom kojom sam do tada vozio barem 10-15 puta, kad odjednom moram kočiti jer je neki rođo počeo graditi kuću nasred ceste .. kasnije sam se raspitao i saznao da je ta cesta (iako je bila uredno asfaltirana i iscrtana) bila napravljena preko privatne parcele i da je vlasnik parcele jednog dana odlučio sazidati urbanu vilu.. a jbg, navigacija to ne zna
Sry na malo off topica, ali to su samo dvije priče iz Hrvatske
je, je, doživjeh par puta slično iskustvo. Zadnji puta sam čak imao i sreće! Obadvije prednje opruge su tako kvalitetno pukle da je to milina jedna! I? Ništa! 850 kn kom. i vozi dalje . Naravno, kada dođeš kući kod bolje 3/4 , a ti i šuti. Eee da! Često mi u takovim situacijama padne na pamet Walter od Jeff Dunhama i njegov pogled na život .
Jehonan
Jehonan
Pričaj mi.. na 43 000 km sam zamijenio originalne selene silikonskim, na 85 000 km pukle obadvije prednje opruge (samo kaj je trošak bio malo veći od tvog ) .. a "ležeće policajce" nakon prva 2-3 prelaska u drugoj ili trećoj brzini sad godinama prelazim isključivo u prvoj (zbog guma visine 45 i glupog tvorničkog alu sportskog ovjesa.. koji za*eb kad sam kupovao auto ) i opet je puklo i prednji ovjes nije izdržao .. jedino što boljoj polovici nisam ništa morao objašnjavati
Ma znam! Užas jedan! Bitno da svake godine plaćamo, održavanje cesta, gledanje cesta, razmišljanje o cestama.... A da. Ne znam što voziš pa... Inače, mene je izašlo dosta povoljnije jel' znam vlasnike trgovine pa dobio po "nabavnoj", a zamijenio mi brat od supruge (čovjek ima autolakirnicu i auto radionicu (štaš, treba se znat udat )). No, neboj se! Sve ja to platim . Nema ništa besplatno u životu! To sam dokučio davnih dana . Inače, moj broji skoro 180000 i nikakovih problema. Kada budem uzimao sljedećeg, naravno, opet Mitsubishi .
Jehonan
Jehonan
17 post(ov)a
•
Stranica: 2/2. • 1, 2
Na mreži
Trenutno korisnika/ca: / i 7 gostiju.