Sada je: 27 tra 2024, 08:10.
Diskusije o hardveru i driverima pod Linuxom.

Moderator/ica: Moderatori/ce

rudar je napisao/la:A što je s jamstvom za laptop na kojemu prilikom kupovine nije bilo instaliran nijedan OS, osim FreeDos?
Prije deset mjeseci kupio sam Lenovo G500. Osobno sam instalirao Debian Testing Xfce kao jedini OS. Nisam pregazio MS Win, jer ga nije ni bilo. Sve radi izvrsno, hvalim i proizvođača hardwarea, i trgovca koji mi je prodao laptop, i Debian. Laptop ima jednogodišnje jamstvo, nadam se da neće trebati nikakva intervencija. Međutim, da je slučajno trebalo, zar ne bi bilo normalno da bude pokriven tim jamstvom? Servisera se ne bi trebalo ticati koji je OS...


Bio bi pokriven, laptop ti nije imao nikakav OS pa je tvoje slobodno pravo da instaliraš što hoćeš. Servise uglavnom nije briga što je instalirano na laptop, bitno je da imaš urednu garanciju kojom oni pokriju svoje troškove i to je to. A ako nešto zajebavaju javi se proizvođaču direktno i opiši mu svoj slučaj. Da meni odbiju popraviti laptop jer na njemu imam Linux bilo bi im bolje da ih nema, molili bi me da uzmem novi i bolji model kada bi završio sa njihovim šefom :kava
Avatar
Postovi: 2806
Postovi: 2806
Pridružen/a: 23 ruj 2013, 21:19
Podijelio/la zahvalu: 41 puta
Primio/la zahvalu: 177 puta
Spol: M
OS: Ubuntu 18.04 LTS
Ti si nezgodan tip... :-D
Hvala na mišljenju, u svakom slučaju! Ne, pitanje sam postavio općenito, kao: što bi bilo, kad bi bilo. S mojim je laptopom sve u redu. Njegov časni prethodnik, IBM ThinkPad R40e živio je punih deset godina, pa bi trebao i ovaj. :thmb-up
Avatar
Postovi: 1067
Postovi: 1067
Pridružen/a: 27 ruj 2012, 12:39
Podijelio/la zahvalu: 86 puta
Primio/la zahvalu: 150 puta
Spol: M
OS: Kubuntu 22.04, Debian 12
JH-IM

Kolega dragi, svasta sam ja poduzeo i nista nije pomoglo.

Korejski samsung me ljubazno uputio na lokalno predstavnistvo i nakon toga su se prestali javljati.

Lokalni predstavnik me uputio na točno odredjeni ovlašteni servis i kraj komunikacije.

Ovlašteni servis obrazložio da sam ja kriv jer sam koristio softwer za kojega ga proizvodjač nije optimizirao niti testirao.

Nikakve udruge potrosaca i inspekcije nisu ništa mogle napraviti, osim izvida i potvrde mišljenja servisa.

Vlasnik te tvrtke ciji je i servis, je politički moćan, puno toga radi sa drzavom, na klanjanje mu i ministri dolaze tako da takvog ne brinu inspekcije ili javno mijenje.
Max Bunker
Max Bunker
tex.vileer je napisao/la:JH-IM

Kolega dragi, svasta sam ja poduzeo i nista nije pomoglo.

Korejski samsung me ljubazno uputio na lokalno predstavnistvo i nakon toga su se prestali javljati.

Lokalni predstavnik me uputio na točno odredjeni ovlašteni servis i kraj komunikacije.

Ovlašteni servis obrazložio da sam ja kriv jer sam koristio softwer za kojega ga proizvodjač nije optimizirao niti testirao.

Nikakve udruge potrosaca i inspekcije nisu ništa mogle napraviti, osim izvida i potvrde mišljenja servisa.

Vlasnik te tvrtke ciji je i servis, je politički moćan, puno toga radi sa drzavom, na klanjanje mu i ministri dolaze tako da takvog ne brinu inspekcije ili javno mijenje.


Šljamsung. Još jedan razlog da nikada ne kupim njihov hardver, neki drugi proizvođači su znali puno bolje reagirati na pritužbe korisnika pogotovo kada su ovdje oni krivi za taj bug. Umjesto da svima poprave laptope i ispričaju se za grešku oni odbijaju izvršiti popravak sa prebacivanjem krivice na kupca.
Avatar
Postovi: 2806
Postovi: 2806
Pridružen/a: 23 ruj 2013, 21:19
Podijelio/la zahvalu: 41 puta
Primio/la zahvalu: 177 puta
Spol: M
OS: Ubuntu 18.04 LTS
rudar je napisao/la:Ti si nezgodan tip... :-D
Hvala na mišljenju, u svakom slučaju! Ne, pitanje sam postavio općenito, kao: što bi bilo, kad bi bilo. S mojim je laptopom sve u redu. Njegov časni prethodnik, IBM ThinkPad R40e živio je punih deset godina, pa bi trebao i ovaj. :thmb-up


Ja sam izuzetno miran po prirodi, ali kada smatram da mi je neko pravo uskraćeno e onda mogu biti vrlo neugodan ako treba, a nažalost kod nas ponekad prava možeš ostvariti tek kada si vrlo neugodan, ako si fin i kulturan ne j... te 5%. Nadam se da će ti laptop trajati puno duže od garancije :-D
Avatar
Postovi: 2806
Postovi: 2806
Pridružen/a: 23 ruj 2013, 21:19
Podijelio/la zahvalu: 41 puta
Primio/la zahvalu: 177 puta
Spol: M
OS: Ubuntu 18.04 LTS
pazi mudraca iz lenova....pošto mi je sustav na laptopu x64 a ima samo 2gb ram-a idem ja stavit još jednu pločicu pa neka bude 4gb....
e mauna....stavio ja pločicu u drugi utor a ono mrtvo....ni da se pokrene....probam ovu pločicu samu stavit u drugi utor opet ništa mrtvo...
stavim ovu drugu memoriju u prvi utor opet ništa....uglavnom memorija mora biti samo u prvom utoru i nikako drugačije....
Avatar
Postovi: 708
Postovi: 708
Pridružen/a: 15 stu 2011, 20:41
Lokacija: Bjelovar i okolica
Podijelio/la zahvalu: 48 puta
Primio/la zahvalu: 7 puta
Spol: M
OS: Debian 12
Ja bi prije rekao da je ta nova memorija ili defektna ili inkopatibilna :)

sent from tapatalk
People disagree with me. I just ignore them.
Avatar
Postovi: 364
Postovi: 364
Pridružen/a: 30 kol 2014, 18:34
Podijelio/la zahvalu: 17 puta
Primio/la zahvalu: 38 puta
Spol: M
OS: suse, Arch
prije će bit inkopatibilna.....
Avatar
Postovi: 708
Postovi: 708
Pridružen/a: 15 stu 2011, 20:41
Lokacija: Bjelovar i okolica
Podijelio/la zahvalu: 48 puta
Primio/la zahvalu: 7 puta
Spol: M
OS: Debian 12
ali kad upali laptop nema ni beep samo stoji bez da se išta pokrene....
Avatar
Postovi: 708
Postovi: 708
Pridružen/a: 15 stu 2011, 20:41
Lokacija: Bjelovar i okolica
Podijelio/la zahvalu: 48 puta
Primio/la zahvalu: 7 puta
Spol: M
OS: Debian 12
Kako da "beepne" kad i ne dodje do tog stage :)

sent from tapatalk
People disagree with me. I just ignore them.
Avatar
Postovi: 364
Postovi: 364
Pridružen/a: 30 kol 2014, 18:34
Podijelio/la zahvalu: 17 puta
Primio/la zahvalu: 38 puta
Spol: M
OS: suse, Arch

Na mreži
Trenutno korisnika/ca: / i 4 gostiju.