Sada je: 13 pro 2019, 15:30.
Novi ste u svijetu Linuxa? Imate hrpu početničkih pitanja?

Moderator/ica: Moderatori/ce

Pravila foruma
PRAVILA ZA NOVE KORISNIKE LINUXA!
Prije otvaranja bilo kakve diskusije svaki novi korisnik u svijetu Linuxa obavezan je učiniti sljedeće korake:
Pročitati ove tekstove iz naše Wikipedije:
- Sve uvodne tekstove Linuxa za početnike (njih 5)
- Sve što trebate znati o radu s diskovima
- Pročitati ovu temu za početnike
- Pokušati pronaći riješenje problema u Enciklopediji znanja

Nakon toga korisnik smije otvoriti temu s naslovom svog problema uz obaveznu naznaku Linux distribucije koju koristi u formi:
[Linux distribucija, broj verzije, grafičko okruženje]: Naslov problema
U prvom postu korisnik obavezno mora odgovoriti na ova pitanja:
- Da li ima instalirane Windowse?
- Što ga je motiviralo na instaliranje i korištenje Linux distribucije?
- Obavezno je potrebno navesti specifikacije hardvera (Ime Laptopa, tip procesora, grafičke i mrežne kartice, količina RAM-a i diska)

Bez učinjenih ovih prvih koraka, na teme se neće odgovarati i one će biti izbrisane s foruma!
Pozdrav,

znači ovako ..... Normalno (brzo) mi starta firefox .. normalno otvara stranice, linkove itd itd ..... Kad ugasim komp pa ga poslje upalim .. počne sporo otvarat sve živo ili neke normalno otvara, a neke i dalje "vrti li ga vrti". U postavkama firefox-a, neke sam mijenjao i to:

1. u General/performance,
2. u Privacy&Security/permissions - zadnja kučica ..onaj "prevent accessibility".

Počeo bi opet normalno (brzo) sve otvarati ali nakon nekog vremena opet uspori ......

Da li netko zna zašto to radi i kako riješiti taj "problem" ?
Avatar
Postovi: 76
Postovi: 76
Pridružen/a: 10 svi 2016, 15:27
Lokacija: Zagreb
Podijelio/la zahvalu: 40 puta
Primio/la zahvalu: 1 puta
Spol: M
OS: Linux/Ubuntu
Jesi siguran da ti nije do interneta?
Avatar
Site Admin
Postovi: 4413
Site Admin
Postovi: 4413
Pridružen/a: 07 ožu 2009, 17:00
Podijelio/la zahvalu: 98 puta
Primio/la zahvalu: 179 puta
Spol: M
OS: w10, ubuntu, macos
I meni više miriše na problem sa servisom kojeg želiš pogledati nego sa FF.
[+ Prikaži] Klik
ThinkPad T440p
Intel Core i5-4300M
Intel HD Graphics 4600
16GB DDR3L
1xSanDisk X400 512 GB & 1x240GB Intel 2500 Pro
15.6" FHD IPS anti-glare
6 & 9 cell Li-Ion battery
OS: kako kada
Slika: dio kolekcije

***

ZEN
"Charlie. What are you thinking?"
"I'm thinking about what I want and what I need."
"What do you want?"
"I want a peaceful soul."
"And what do you need?"
"I need a bigger gun."
Avatar
Site Admin
Postovi: 10308
Site Admin
Postovi: 10308
Pridružen/a: 01 kol 2012, 12:39
Podijelio/la zahvalu: 573 puta
Primio/la zahvalu: 753 puta
Spol: M
OS: LinuxMint Cinnamon
Dakle .... osim razno-raznih podešavanja postavki FF (koje mogu imati utjecaj) i osim pružatelja usluga (Optima, HT, ....) vrlo bitno je i RESETIRATI router nakon prijave problema, pogotovo ako se ima mrežni kabl pa onaj koji izvrši prijavu ne kaže što je radio ......
Uglavnom ... sada opet normalno radi (učitava, otvara) .. i tako će biti dok opet (a hoće sigurno); isti (pružatelj usluga) ne počne sa radovima na server(u)ima .....
Avatar
Postovi: 76
Postovi: 76
Pridružen/a: 10 svi 2016, 15:27
Lokacija: Zagreb
Podijelio/la zahvalu: 40 puta
Primio/la zahvalu: 1 puta
Spol: M
OS: Linux/Ubuntu
Ok, to što si opisao nema nikakve veze sa pružateljima usluga i njihovim serverima nego negdje kod tebe od tvog kompa, rutera ili ISP-a. Mrežni problemi se detektiraju tako da koristiš alate tipa traceroute, tcptraceroute, ping i dns provjeru kao prvu liniju. Služe tome da provjeriš da ti DNS ispravno resolva IP adrese, a ostale alate da ne dropa pakete do destinacija. Također isprobaš i druge browsere te isto tako u samim browserima imaš mogućnost vidjeti što najviše vremena zahtjeva. Konkretno na FF, desni klik i "inspect element" na sajtu koji želiš analizirati. Zatim reload sajta. Imaš tabove pa malo pogledaj info koji ti se tu pokazuje će ti dati dosta odgovora.
Es gibt keinen Gott, kein Universum, keine menschliche Rasse, kein irdisches Leben, keinen Himmel, keine Hölle. Es ist alles ein Traum - ein grotesker und dummer Traum. Nichts existiert außer dir. Und du bist nur ein Gedanke - ein vagabundierender Gedanke, ein nutzloser Gedanke, ein heimatloser Gedanke, der verloren in der leeren Ewigkeit wandelt!
Avatar
Moderator
Postovi: 9919
Moderator
Postovi: 9919
Pridružen/a: 07 pro 2007, 18:07
Podijelio/la zahvalu: 158 puta
Primio/la zahvalu: 270 puta
Spol: Y
OS: utuntu 17.04
Hvala na opširnom odgovoru.

Dakle, ne sumnjam da ne može biti do ovoga što si naveo no obzirom na vrijeme koje je proteklo od postavljanja pitanja pa do sada (zaključno s ovim tvojim objašnjenjem); mogu reći da je očito ipak do njihovih servera (barem u mom slučaju).
Naime, budući da sam ih svakih par dana kontaktirao (čitaj, žalio se), proteklih tjedan dana; sve (pokretanje pretraživača i učitavanje stranica) radi normalno. Jedino što su sve to vrijeme radili je u stilu ..... evo sada će mo preštekati i izmjeniti kod nas (znači, njih) neke i nešto (konfiguracije/protokole) pa Vi (znači, ja) samo upalite i ugasite usmjernik (router).

Što se tiče isprobavanja drugih pretraživača .... isti problem je bio sa svima, točnije, jedino onaj Chromium web browser; ali FF mi je ipak draži zbog puno drugih stvari. Na kraju krajeva, taj problem se počeo pojavljivati negdje otprilike sredinom prošle godine.
Isto tako, jedan od problema je bila i wi-fi mobilna veza koja se svako malo prekidala (u stilu; spoji se on i gore ona antena normalno ostane kao da je spojen ali na mobu bi mi mi izbacilo /provjeri internet vezu/ ....... i ona sada radi najnormalnije.

Mislim da je logičan zaključak da ipak oni tamo očito stalno nešto preštekavaju ili nadograđuju ...
Avatar
Postovi: 76
Postovi: 76
Pridružen/a: 10 svi 2016, 15:27
Lokacija: Zagreb
Podijelio/la zahvalu: 40 puta
Primio/la zahvalu: 1 puta
Spol: M
OS: Linux/Ubuntu

Na mreži
Trenutno korisnika/ca: / i 2 gostiju.