Sada je: 03 svi 2024, 20:28.
Audio, video, codeci...

Moderator/ica: Moderatori/ce

1 cilindar pa samo kloniro.mislim da to izgleda tako zbog odsjaja,donji dio je malo deblji ali poravnato je sa stoljnjakom.
render sam stavio na 1000 a pravilo se 10-15 min radio sam sa Cycles-om.al uglavnom nije loše za 1 put bez tutorijala
Postovi: 858
Postovi: 858
Pridružen/a: 21 lip 2012, 20:36
Podijelio/la zahvalu: 14 puta
Primio/la zahvalu: 19 puta
:thmb-up Probaj na te cilindre još dodati Subdivision Surface modifier, 2-3 Subdivision-a.

Evo render na 300 i 1000 Sample-ova.
slika slika
Avatar
Postovi: 1245
Postovi: 1245
Pridružen/a: 22 vel 2012, 12:24
Lokacija: Split
Podijelio/la zahvalu: 84 puta
Primio/la zahvalu: 41 puta
Spol: M
OS: Arch bspwm/KDE
To sam zaboravio stavit pface

evo za ono oko.znači ovaj ispupčeni dio treba biti proziran a sve ostalo bijelo da unutra mogu staviti šarenicu

slika
Postovi: 858
Postovi: 858
Pridružen/a: 21 lip 2012, 20:36
Podijelio/la zahvalu: 14 puta
Primio/la zahvalu: 19 puta
Ideš u materijale tog objekta i dodaš novi klikom na + botun. Označiš taj novi materijal, klikneš new i nazoveš ga nekako. Odeš u Edit Mode (TAB) i označiš dio tog objekta kojem želiš pridati taj novi materijal (u tvom slučaju prozirnost, pretpostavljam Glass shader). U materijalima će ti se pojaviti 3 nova butona, jedan od njih Assign koji tebi treba. Klikni ga i taj dio objekta će imat taj drugi materijal.

Inače, prvi materijal se uvijek odnosi na cijeli objekt, osim ako je drugačije naznačeno (ako dodaš dodatne materijale za dijelove objekta).
Avatar
Postovi: 1245
Postovi: 1245
Pridružen/a: 22 vel 2012, 12:24
Lokacija: Split
Podijelio/la zahvalu: 84 puta
Primio/la zahvalu: 41 puta
Spol: M
OS: Arch bspwm/KDE
evo oko je gotovo,samo što se leća nevidi
kad alfu stavim na više od 0 bude sivo nevidi se šarenica :(


slika
Postovi: 858
Postovi: 858
Pridružen/a: 21 lip 2012, 20:36
Podijelio/la zahvalu: 14 puta
Primio/la zahvalu: 19 puta
Malo se igraj s opcijama, jesi probao Raytrace ili Z transparency? Probaj u Raytrace malo smanjiti Gloss.
Avatar
Postovi: 1245
Postovi: 1245
Pridružen/a: 22 vel 2012, 12:24
Lokacija: Split
Podijelio/la zahvalu: 84 puta
Primio/la zahvalu: 41 puta
Spol: M
OS: Arch bspwm/KDE
Jel može bit da je fluid simulation pokidan???
Porbo sam napravit onu šalicu sa kavom sa tutorijala na youtube-u
i kad neki objekt stavim za domain on se pretvori u kocku tekućine a objekt koji bi trebo biti fluid samo stoji :hmm
i to bilo koji objekt koji stavim za domain ko kugla ili cilindar se pretvori u kocku tekućine :sokiran
Postovi: 858
Postovi: 858
Pridružen/a: 21 lip 2012, 20:36
Podijelio/la zahvalu: 14 puta
Primio/la zahvalu: 19 puta
Tako treba biti, domain se pretvara u tekućinu, a objekt samo kaže kako će izgledati u početnom stanju :)
Kad napraviš simulaciju, taj objekt slobodno sakrij.
Avatar
Postovi: 1245
Postovi: 1245
Pridružen/a: 22 vel 2012, 12:24
Lokacija: Split
Podijelio/la zahvalu: 84 puta
Primio/la zahvalu: 41 puta
Spol: M
OS: Arch bspwm/KDE
Cudno mi je nekako,al dobro tek sam poceo radit u njemu :)
Postovi: 858
Postovi: 858
Pridružen/a: 21 lip 2012, 20:36
Podijelio/la zahvalu: 14 puta
Primio/la zahvalu: 19 puta
Tomislav001 je napisao/la:Cudno mi je nekako,al dobro tek sam poceo radit u njemu :)

Samo polako :thmb-up
Avatar
Postovi: 1245
Postovi: 1245
Pridružen/a: 22 vel 2012, 12:24
Lokacija: Split
Podijelio/la zahvalu: 84 puta
Primio/la zahvalu: 41 puta
Spol: M
OS: Arch bspwm/KDE

Na mreži
Trenutno korisnika/ca: / i 3 gostiju.