Sada je: 28 ožu 2024, 13:39.
Linux, poslužitelj, mreže i sigurnost

Moderator/ica: Moderatori/ce

E pa pozdrav ekipa...
Nadam se da na dobrom mjestu pišem, ako ne molim da me uputite gdje da se obratim za pomoć...

Znači ovako. Upisujem 3. godinu organizacije i informatizacije ureda na TVZ-u. Volio bih se nakon toga zaposliti negdje kako system admin.

Na faxu sam došao do djela gdje moram odabrati mentora i temu za završni rad. Tema bi trebala biti vezana uz unix sustave, a ja bih volio da bude vezana još uz sigurnost, administraciju ili tako nešto što će mi biti korisno i kasnije u poslu. Pa bi vas molio ako imate kakvu ozbiljnu i konkretniju temu za predložit. Da nije preteška ali opet da ima materijala na internetu, knjigama. Zato jer sam početnik u linuxima i imam mint, ali planiram prelazak na debian, da naučim malo više o svemu tome...

Uglavnom, hvala unaprijed na svakoj korisnoj informaciji... :D
Zadnja izmjena: KingJeremy; 31 kol 2015, 14:11; ukupno mijenjano 1 put/a.
Avatar
Postovi: 11
Postovi: 11
Pridružen/a: 05 sij 2014, 22:53
Lokacija: Zagreb
Podijelio/la zahvalu: 2 puta
Primio/la zahvalu: 0 puta
Spol: M
OS: windows 8.1, Linux Mint
Dobrodošao na forum, i čestitke na (skoro) završavanju faksa :D

Evo ti odmah "iz glave" jedan prijedlog: analiza i usporedba AppArmora i SELinuxa. Naučit ćeš dosta istražujući to, materijale možeš jednostavno naći, a može se osmisliti i odraditi i praktični dio ako ti takvo nešto treba.

Ovo predlažem čisto zato što mi je "svježe" tj. sama sam nedavno čitala i istraživala o tome. Sigurno će ti se javiti iskusniji Linuxaši s boljim prijedlozima (ako ovaj nije dovoljno dobar). :)

I sretno! :thmb-up
Avatar
Site Admin
Postovi: 6502
Site Admin
Postovi: 6502
Pridružen/a: 06 lip 2009, 23:16
Lokacija: Online
Podijelio/la zahvalu: 621 puta
Primio/la zahvalu: 631 puta
OS: Kubuntu & Fedora
E hvala ti puno... budem proucio malo...
mislim imam jos par mjeseci za sluzbeni odabir teme, ali reko da malo proucim i odlučim... :)
Avatar