ja kupujem novi komp sa vistom te bih uz nju htio imati još jedan os, a pošto sam početnik, koristio sam samo xp pa me zanima koji linux da odaberem odnosno koji je najsličniji windowsu i da je jednostavan
koji linux za početnika
Moderator/ica: Moderatori/ce
Pravila foruma
U naslovu teme unutar uglatih zagrada navesti o kojoj distribuciji je riječ. Primjer: [Slackware]
U naslovu teme unutar uglatih zagrada navesti o kojoj distribuciji je riječ. Primjer: [Slackware]
koji linux za početnika
ok
ja kupujem novi komp sa vistom te bih uz nju htio imati još jedan os, a pošto sam početnik, koristio sam samo xp pa me zanima koji linux da odaberem odnosno koji je najsličniji windowsu i da je jednostavan
- Markec
- Spol: M
Re: koji linux za početnika
Pozdrav, Dobrodošaobruno1211 je napisao/la:ok
da ne pišemo iznova, bila je slična tema
http://www.linuxzasve.com/forum/viewtopic.php?f=20&t=69
pročitaj ju, ako ti nešto jasno, slobodno ovdje pitaj
Natvom mjestu bih probao Ubuntu 8.04.1 (GNOME sučelje) ilibruno1211 je napisao/la:ok
OpenSuse 11 (KDE4 sučelje)
Greška neznam po čemu su tebi Ubuntu
i OpenSuzana
najsličniji windowsu !
Daj polako ako išta postoji sličnije od linuxa Windowsu to je Mandriva definitivno.
Daj polako ako išta postoji sličnije od linuxa Windowsu to je Mandriva definitivno.
I am the one and only....
Ja nisam niti rekao da su Ubuntu i OpenSuse najsličniji windowsima, nego da ih čovjek proba.zlatkoA je napisao/la:Greška neznam po čemu su tebi Ubuntui OpenSuzana
najsličniji windowsu !
Po meni Linux jednostavno nikada nije sličan windowsima i to ne kompariram ni u ludilu!
- iv@n
- Site Admin
- Kontakt:
Probaj Ubuntu.
To avoid criticism ~ do nothing, say nothing, be nothing.
Nek proba ja ću probat WattOS da vidim da li je istina što pišu na stranicama. 
I am the one and only....
- Soul_Sample