SecureApt pomoć

Diskusije usko vezane uz Debian distribuciju.

Moderator/ica: Moderatori/ce

Odgovori
Avatar
sumski
Moderator
Postovi: 1779
Pridružen/a: 10 ruj 2010, 11:20
Spol: M
OS: openSUSE Factory KDE

SecureApt pomoć

Post Postao/la sumski »

Bog ljudi! Planiram si napravit mini repozitorij , al neznam kak to točno napraviti , a da repo bude potpisan. Gledal sam wiki , ali nije bi baš pošlo za rukom , pa ako ko zna kak bi se to napravilo, cijenil bi pomoć. ;)
Zadnja izmjena: sumski, dana/u 13 srp 2011, 18:19, ukupno mijenjano 1 put.
Listen, I gotta fight the lion. That's what that guy Scott's all about. I know. I've studied him already.
Avatar
shrike
Moderator
Postovi: 10322
Pridružen/a: 07 pro 2007, 18:07
Spol: Y
OS: utuntu 19.10
Kontakt:

Re: SecureApt

Post Postao/la shrike »

Smijem li pitati kakve veze ima naslov sa sadržajem?
Es gibt keinen Gott, kein Universum, keine menschliche Rasse, kein irdisches Leben, keinen Himmel, keine Hölle. Es ist alles ein Traum - ein grotesker und dummer Traum. Nichts existiert außer dir. Und du bist nur ein Gedanke - ein vagabundierender Gedanke, ein nutzloser Gedanke, ein heimatloser Gedanke, der verloren in der leeren Ewigkeit wandelt!
Avatar
sumski
Moderator
Postovi: 1779
Pridružen/a: 10 ruj 2010, 11:20
Spol: M
OS: openSUSE Factory KDE

Re: SecureApt

Post Postao/la sumski »

Smiješ :)
NAME
apt-secure - Archive authentication support for APT

DESCRIPTION
Starting with version 0.6, apt contains code that does signature checking of the Release file for all archives.
This ensures that packages in the archive can't be modified by people who have no access to the Release file
signing key.

If a package comes from a archive without a signature or with a signature that apt does not have a key for that
package is considered untrusted and installing it will result in a big warning. apt-get will currently only warn
for unsigned archives, future releases might force all sources to be verified before downloading packages from
them.
Makar , naslov i je malko nezgodno stavljen...
Listen, I gotta fight the lion. That's what that guy Scott's all about. I know. I've studied him already.
Avatar
glaskoncILLa
Postovi: 5678
Pridružen/a: 28 vel 2009, 16:36

Re: SecureApt pomoć

Post Postao/la glaskoncILLa »

zapeo si sa postavljanjem repozitorija ili "osiguranjem"?
odnosno sto si dosad napravio?
...."Have you mooed today?"...
..It’s that time of the decade: I’m reinstalling Debian..
Avatar
sumski
Moderator
Postovi: 1779
Pridružen/a: 10 ruj 2010, 11:20
Spol: M
OS: openSUSE Factory KDE

Re: SecureApt pomoć

Post Postao/la sumski »

Pakete :D
i packages.gz
Listen, I gotta fight the lion. That's what that guy Scott's all about. I know. I've studied him already.
Avatar
glaskoncILLa
Postovi: 5678
Pridružen/a: 28 vel 2009, 16:36

Re: SecureApt pomoć

Post Postao/la glaskoncILLa »

dakle imas pristup nekom web ili ftp serveru?
...."Have you mooed today?"...
..It’s that time of the decade: I’m reinstalling Debian..
Avatar
sumski
Moderator
Postovi: 1779
Pridružen/a: 10 ruj 2010, 11:20
Spol: M
OS: openSUSE Factory KDE

Re: SecureApt pomoć

Post Postao/la sumski »

Za sad slažem lokalno dok ne vidim gdi ga točno budem stavil
ovak izgleda sources.list:

Kod: Označi sve

deb file::///Src/DEBS ./
Uglavnom , trebam "potpisat" packages i release file?
Jel lupam samo gpg --sign Packages/Release ili treba još kaj?
Listen, I gotta fight the lion. That's what that guy Scott's all about. I know. I've studied him already.
Avatar
glaskoncILLa
Postovi: 5678
Pridružen/a: 28 vel 2009, 16:36

Re: SecureApt pomoć

Post Postao/la glaskoncILLa »

Create a toplevel Release file. if it does not exist already. You can do this by running apt-ftparchive release (provided inftp apt-utils).
Sign it. You can do this by running gpg -abs -o Release.gpg Release.
Publish the key fingerprint, that way your users will know what key they need to import in order to authentic
...."Have you mooed today?"...
..It’s that time of the decade: I’m reinstalling Debian..
Odgovori