Pozdrav raja...:)
Moderator/ica: Moderatori/ce
Pravila foruma
Dobrodošli na forum portala linuxzasve.com. Ovo je mjesto gdje se ukratko možete predstaviti - slobodno otvorite novu temu i ukratko nam recite nešto o sebi. Također, poželjno je odmah ispuniti profil sa informacijama (Profil/Postavke, gore lijevo).
Dobrodošli na forum portala linuxzasve.com. Ovo je mjesto gdje se ukratko možete predstaviti - slobodno otvorite novu temu i ukratko nam recite nešto o sebi. Također, poželjno je odmah ispuniti profil sa informacijama (Profil/Postavke, gore lijevo).
-
ivkovic007
- Spol: M
Pozdrav raja...:)
Dobar dan
Trenutno sam student 1. godine Mehatornike, dobio sam za seminarski rad operativni sustav Linux, pa sam se i zainteresirao za njega, nešto sam čitao na netu i koliko sam skužio radi se o jako dobrim i pouzdanim sustavima.
Davno sam koristio Ubuntu, liveCD, i to kada mi je pao XP pa da povučem podatke s harda. Trenutno koristim Windows 7 radi faksa i kompatibilnosti s programima.
Nadam se da ce te mi pomoći oko rada i oko upoznavanju sa Linuxom, jer imam namjeru instalirati na drugi laptop...
Trenutno sam student 1. godine Mehatornike, dobio sam za seminarski rad operativni sustav Linux, pa sam se i zainteresirao za njega, nešto sam čitao na netu i koliko sam skužio radi se o jako dobrim i pouzdanim sustavima.
Davno sam koristio Ubuntu, liveCD, i to kada mi je pao XP pa da povučem podatke s harda. Trenutno koristim Windows 7 radi faksa i kompatibilnosti s programima.
Nadam se da ce te mi pomoći oko rada i oko upoznavanju sa Linuxom, jer imam namjeru instalirati na drugi laptop...
- Cooleech
- Moderator
Re: Pozdrav raja...:)

I've seen some idiots back in my time, but you man... you're special!Vl@do je napisao/la:Arch imaš upravo zato da uštediš na vremenu. Nemaš nikakvih problema s instalacijama, kompajliranjem i ostalim. Imaš jednostavno funkcionalan i stabilan, uvijek najsvježiji OS, a osim toga je sexy i cool do neba.
Dobro nam došao!!!