debian
Moderator/ica: Moderatori/ce
debian
What should I know before moving from ubuntu to debian? I am currently using ubuntu and have been for about 4-5 months. I want to move onto something a bit more difficult and closer to a "true linux" as I hear it. But what are the things I should know? I know the common terminal commands and have done my fair share of trouble shooting on my ubuntu machine. Since it is debian based I figured it will be similar but anything special I should know?
_____________________________________
affiliateelite ~ affiliateelite.com ~ adgooroo ~ adgooroo.com
_____________________________________
affiliateelite ~ affiliateelite.com ~ adgooroo ~ adgooroo.com
Zadnja izmjena: lilliana, dana/u 09 srp 2011, 08:39, ukupno mijenjano 1 put.
- Suko
- Site Admin
- Postovi: 16079
- Pridružen/a: 03 tra 2008, 18:09
- Spol: M
- OS: Mint 17 Cinnamon
- Lokacija: Svugdi me ima. Slavonija uglavnom.
Re: debian
Ne kužim ovaj bot.
U čemu je kvaka?
http://www.jitterbit.com/PhpBB/viewtopi ... 1228#p7464
http://www.linux-commands.com/what-shou ... to-debian/
Što dobije s tim?
Ajde za ove što spamaju s reklamama. Njih kužim.
Al ovaj koji pristojno pita. Nije mi jasan.
U čemu je kvaka?
http://www.jitterbit.com/PhpBB/viewtopi ... 1228#p7464
http://www.linux-commands.com/what-shou ... to-debian/
Što dobije s tim?
Ajde za ove što spamaju s reklamama. Njih kužim.
Al ovaj koji pristojno pita. Nije mi jasan.
- glaskoncILLa
- Postovi: 5678
- Pridružen/a: 28 vel 2009, 16:36
Re: debian
Main differences are:
- sudo is not enabled by default
- there is no non-free drivers in Debian kernel, you must know how to troubleshoot that.
- non-free repositories (with non-free or contrib applications) are not enabled by default.
- some multimedia mambo jumbo is not available in official repositories
- stable updates almost never include newer version of packages/applications, only critical bugs and security fixes, but you can alway consider using testing branch (most of the time testing is more stable then most of the other distributions stable branches)
- debian is the best
- sudo is not enabled by default
- there is no non-free drivers in Debian kernel, you must know how to troubleshoot that.
- non-free repositories (with non-free or contrib applications) are not enabled by default.
- some multimedia mambo jumbo is not available in official repositories
- stable updates almost never include newer version of packages/applications, only critical bugs and security fixes, but you can alway consider using testing branch (most of the time testing is more stable then most of the other distributions stable branches)
- debian is the best
...."Have you mooed today?"...
..It’s that time of the decade: I’m reinstalling Debian..
..It’s that time of the decade: I’m reinstalling Debian..
- glaskoncILLa
- Postovi: 5678
- Pridružen/a: 28 vel 2009, 16:36
Re: debian
mozda nije bot..
...."Have you mooed today?"...
..It’s that time of the decade: I’m reinstalling Debian..
..It’s that time of the decade: I’m reinstalling Debian..
- Suko
- Site Admin
- Postovi: 16079
- Pridružen/a: 03 tra 2008, 18:09
- Spol: M
- OS: Mint 17 Cinnamon
- Lokacija: Svugdi me ima. Slavonija uglavnom.
Re: debian
Sam sebe opovrgavaš.glaskoncILLa je napisao/la:mozda nije bot..
http://www.linuxzasve.com/forum/viewtop ... 779#p73779
Liliana je naša stara forumašica.
Ima dva posta.
- Abzeenth
- Site Admin
- Postovi: 6502
- Pridružen/a: 06 lip 2009, 23:16
- OS: Kubuntu & Fedora
- Lokacija: Online
Re: debian
Ljilja strikes again! 
To je napredni bot, zamaskira se pa naivni misle da nije bot, no nije li vam pomalo čudno što nikad ništa ne piše na te topice koje otvara, čak i kad netko na njih odgovori? Plus, sintaksa joj/mu nije baš najjača strana, a u potpisu na toj temi koju je Suko linkao ima KEYWORD SPY-nešto --- mislim da bi svima trebalo biti jasno kako funkcionira.
Hoćemo ju ostaviti ili obrisati?
To je napredni bot, zamaskira se pa naivni misle da nije bot, no nije li vam pomalo čudno što nikad ništa ne piše na te topice koje otvara, čak i kad netko na njih odgovori? Plus, sintaksa joj/mu nije baš najjača strana, a u potpisu na toj temi koju je Suko linkao ima KEYWORD SPY-nešto --- mislim da bi svima trebalo biti jasno kako funkcionira.
Hoćemo ju ostaviti ili obrisati?
- Suko
- Site Admin
- Postovi: 16079
- Pridružen/a: 03 tra 2008, 18:09
- Spol: M
- OS: Mint 17 Cinnamon
- Lokacija: Svugdi me ima. Slavonija uglavnom.
Re: debian
Još par godina pa će pisati na hrvatskom. I odgovarati na postove.
Možda čak bude znala riješiti problem s instalacijom drivera za printer pa bude i korisna.
You can do it Ljilja!
Možda čak bude znala riješiti problem s instalacijom drivera za printer pa bude i korisna.
You can do it Ljilja!
- glaskoncILLa
- Postovi: 5678
- Pridružen/a: 28 vel 2009, 16:36
Re: debian
kako?Suko je napisao/la: Sam sebe opovrgavaš.
sto se tice cudno, je, ali ne vidim da je kod nas ista postavljeno..
...."Have you mooed today?"...
..It’s that time of the decade: I’m reinstalling Debian..
..It’s that time of the decade: I’m reinstalling Debian..
- Abzeenth
- Site Admin
- Postovi: 6502
- Pridružen/a: 06 lip 2009, 23:16
- OS: Kubuntu & Fedora
- Lokacija: Online
Re: debian
Meh, ja bih to obrisala, sve upućuje na spam. kava
Re: debian
Ja sam isto za brisanje.
Es gibt keinen Gott, kein Universum, keine menschliche Rasse, kein irdisches Leben, keinen Himmel, keine Hölle. Es ist alles ein Traum - ein grotesker und dummer Traum. Nichts existiert außer dir. Und du bist nur ein Gedanke - ein vagabundierender Gedanke, ein nutzloser Gedanke, ein heimatloser Gedanke, der verloren in der leeren Ewigkeit wandelt!